Республіка Сінгапур є важливим майданчиком для виходу на ринок АСЕАН, населення якого складає понад 630 млн осіб.
Особливості, що формують ринок Сінгапуру:
Сінгапур є великим «хабом» для продажу та транспортування харчових продуктів та напоїв, тому є перспективним для українських виробників харчової продукції.
У 2023 році до Сінгапуру було завезено 2161 млн. курячих яєць, 200900 тон курятини, 128300 тон свинини, 33500 тон яловичини, 17600 тон баранини, 126500 тон морепродуктів, 547400 тон овочів та 404800 тон фруктів.
Основу імпорту Сінгапуру складають продовольчі товари, які є традиційними для українського експорту.
За останні п’ять років для українських виробників харчових продуктів тваринного походження в Сінгапурі відкрито ринки м’яса птиці та продуктів з нього, м’яса птиці за стандартами «халяль», готових м’ясних виробів з м’яса птиці, столових яєць, кормів для домашніх тварин.
Україна має потенціал забезпечити потреби Сінгапуру в повному обсязі за рахунок поставок: меду, бобових овочів, зернових (пшениці, ячменю, кукурудзи), круп (зернових культур), насінні та плодів олійних (соняшнику, соєвих бобів), кормових продуктів, олії, (соняшникової, соєвої, ріпакової), маргарину, цукру, томатів, дріжджів, а також зробити значний внесок у постачанні – сирів, м’яса птиці, курячих столових яєць, огірків, крохмалю, кондитерських виробів, соків (фруктових та овочевих), морозива, води та пива, тютюнових виробів.
Дипломатична підтримка вітчизняних експортерів є одним з важливих напрямів роботи МЗС України, яка спрямована на розширення географії ринків збуту та забезпечення галузевої диверсифікації вітчизняного експорту.
Міжнародна платформа NAZOVNI призначена для надання дипломатичного сприяння українським експортерам на зовнішніх ринках.
Більш детально за посиланнями:
Ефективними заходами для виходу на ринок Сінгапуру є участь у спеціалізованих торгових місіях та виставках, які передбачають презентацію виробниками зразків своєї продукції та проведення зустрічей з потенційними партнерами у форматі «B2B».
Ключові для українського бізнесу виставкові заходи у Сінгапурі в 2025 р.
Дата |
Виставковий захід |
17-19 лютого 2025 |
BEAUTY ASIA Singapore 2025 Косметика, товари та обладнання для салонів краси, косметичні хімічні речовини та барвники, продукти та обладнання для догляду за волоссям, продукти для здоров’я та фітнесу, здорове харчування, макіяж, парфуми, сировина та інгредієнти. Виставковий майданчик: Marina Bay Sands Singapore |
3-4 березня 2025 |
Bar Convent Singapore (BCB Singapore) Центральне місце зустрічі для світового сектора барів і гастрономії, а також індустрії напоїв. Азійський сегмент міжнародної серії: Bar Convent Brooklyn, BCB São Paulo, BCB Berlin. Виставковий майданчик: Marina Bay Sands Singapore |
24-28 березня 2025 |
Singapore Maritime Week-2025 + EXPO (*) Захід високого рівня, організатором якого є Maritime and Port Authority of Singapore. Протягом кількох днів відбуваються бізнес-форуми, конференції, панелі та інші тематичні заходи за участі світових організацій та регуляторів з питань мореплавства, вантажоперевезень, послуг в портах тощо, а також лідерів цього ринку. Виставковий майданчик: Marina Bay Sands Singapore |
26-28 березня 2025
|
BuildTech Asia (BTA) Найвпливовіший B2B торговельний виставковий захід регіону для будівельної галузі. BuildTech Asia також представляє цифрові рішення та передові технології галузі. Виставковий майданчик: Singapore Expo |
8-11 квітня 2025 |
FHA Food&Beverage-2025 (*) Найбільша в регіоні ПСА міжнародна виставка, що пропонує єдину бізнес-платформу для провідних компаній у сфері харчування (постачальників, дистриб’юторів і виробників) з усього світу. Споріднені виставки ProWine та Beer Street. 65000 м2, 1700 учасників, 72500 відвідувачів, 90 країн/регіонів. Виставковий майданчик: Singapore Expo |
27-29 травня 2025 |
BroadcastAsia 2025 Найбільша в Азії виставка технологій та устаткування в галузі трансляції та мовлення. Виставковий майданчик: Singapore Expo |
Вересень 2025 |
BEX Asia Виставка в рамках Singapore International Built Environment Week (IBEW) під патронатом Адміністрації з будівництва Сінгапуру. Виставковий майданчик: Marina Bay Sands Singapore |
Жовтень 2025 |
FHA HoReCa (*) Найбільша в регіоні виставка у галузі гостинності. Виставковий майданчик: Singapore Expo |
1-2 жовтня 2025 |
TOKEN2049 TOKEN2049 — глобальна серія конференцій для ключових гравців світовою крипто-екосистеми. Найкраще місце зустрічі для підприємців, установ, інсайдерів галузі, інвесторів крипто- та блокчейн-індустрії. |
12-14 листопада 2025 |
Singapore FinTech Festival (*) Одна з найбільших міжнародних платформ з розвитку фінансових послуг, фінансових технологій та ШІ. Виставковий майданчик: Singapore Expo |
Листопад 2025 |
Agri-Food Tech Expo Asia (*) Виставка в рамках Singapore International Agri-Food Week за підтримки Singapore Food Agency. Виставковий майданчик: Singapore Expo |
(*) з організаторами цих виставок опрацьована можливість отримання пільгових умов для українських учасників
КОРИСНА БІЗНЕС-ІНФОРМАЦІЯ
Алгоритм організації імпорту продуктів харчування в Сінгапур:
https://www.providecover.com/5-easy-steps-to-import-food-into-singapore-best-guide/
Реєстрація компанії у Сінгапурі
Для реєстрації компанії у Сінгапурі потрібно наступне:
Процедура реєстрації в Сінгапурі майже повністю автоматизована і не займає багато часу. Як правило, компанія реєструється протягом 1-2 днів. Реєстрація проводиться в два етапи: 1) погодження назви компанії та 2) реєстрація.
У раз відсутності зауважень з боку Служби фінансового і корпоративного регулювання (Accounting and Corporate Regulatory Authority - ACRA), що здійснює реєстрацію, реєстрація компанії може бути здійснена протягом одного робочого дня.
Детальну інформацію можна знайти на сайті Державного агентства з корпоративного та фінансового управління Сінгапуру - www.acra.gov.sg/how-to-guides/setting-up-a-local-company.
Зареєструвати компанію у Сінгапурі можна за допомогою послуг юридичних компаній у РС - https://www.legal500.com/c/singapore/corporate-and-ma-local-firms/
Державні закупівлі в Республіці Сінгапур
Загальний обсяг ринку державних закупівель Республіки Сінгапур становить близько 40 млрд. дол.США на рік або 10% ВВП.
Закупівлі державних органів на суму понад 70 000 сінгапурських доларів здійснюються шляхом проведення тендерів.
У Сінгапурі функціонує єдина електронна платформа - GeBIZ - www.gebiz.gov.sg. Для користування електронною платформою необхідно зареєструватися в якості торгового партнера (GeBIZ Trading Partner) за посиланням https://www.gebiz.gov.sg/ptn/gtpregistration/tradingPartnerSignup.xhtml.
Реєстрація одного користувача від компанії здійснюється безкоштовно, у разі декількох користувачів від однієї компанії реєстрація відбувається на платній основі. Під час реєстрації вказується детальна інформація про компанію (назва, сфера діяльності, контактна інформація тощо).
Після реєстрації на електронній платформі GeBIZ компанія отримує доступ до оголошень про заплановані закупівлі, детальну інформацію про закупівлі та переможців торгів, можливість завантажувати документи для участі в тендерах тощо.
Процедури проведення тендерів: відкриті торги (на які припадає 89% усіх тендерів), вибіркові торги та закриті торги (як правило, пов’язані із забезпеченням національної безпеки).
Основні податки у Сінгапурі
Вид податку |
Ставка податку |
Корпоративний податок |
|
Щорічний прибуток до 100 000 сінг дол |
0% |
Щорічний прибуток до 300 000 сінг дол |
8,5% |
Щорічний прибуток понад 300 000 сінг дол |
17% |
Податок на товари та послуги (GST) (з 01.01.2024) |
9% |
Податок на дивіденди |
0% |
|
|
Податок на щорічний дохід фізичної особи, сінг. дол. |
|
Перші 20 000 |
0% |
Наступні 10 000 - 120 000 (прогресивна шкала) |
Від 2% до 18% |
Понад 320 000 |
20% |
Корисні посилання
Державне агентство харчових продуктів Сінгапуру (SFA) |
|
Державне агентство з розвитку підприємництва (Enterprise Singapore) |
|
Сінгапурська бізнес федерація (SBF) |
|
Сінгапурська асоціація виробників харчової продукції (SFMA) |
|
Сінгапурсько-китайська ТПП (SCCCI) |
|
Сінгапурська федерація виробників (SMF) |